مرتضوی با مصوبه جدید دولت در تأمین اجتماعی ماندنی شد!
هبوط
اجتماعی فرهنگی

شما را به این حوزه در تصمیم‌گیری رهنمون کرده و مثلا در حد طرح مشکلات خانواده تأمین اجتماعی در هیأت دولت شود!

* آیا اگر به این اندازه که به فکر یافتن ترفندهای قانونی برای ابقای مرتضوی در رأس تأمین اجتماعی، برای دور کردن سایه استیضاح از سر وزیر و برای به کرسی نشاندن رأیتان هستید، به فکر حل مشکلات کلان‌تری مانند نرخ ارز و هزاران درد ناشی از آن بودید، دستاوردتان برای مردم ملموس‌تر و اوضاع اقتصادی اجتماعی رو به روال‌تر نبود؟

* مگر خبر ندارید که بر پایه تصمیم قوه قضائیه که روز گذشته مورد تأکید سخنگوی این دستگاه هم بود، قرار است مرتضوی در هشتم اسفند ماه سال جاری (نزدیک ۳۵ روز دیگر) به دادگاه فراخوانده شده و درباره اتهاماتی بسیار جدی، مانند مشارکت در قتل چند تن از زندانیان کهریزک، پاسخگو باشد؛ پس چگونه است که همچنان بر ماندن وی در رأس صندوق تأمین اجتماعی و مجموعه شرکت‌های عریض و طویل شستا تأکید دارید؟ آیا بهتر نبود به همین میزان از خدمت‌رسانی وی بسنده کرده و هم صدایی دو قوه در عزل وی را دستمایه حضور فرد جدیدی در این نهاد کنید؟

و خطاب به مرتضوی بگوییم:

ـــ مگر نه این که شما در جایگاه قاضی، سال‌ها مشغول بوده و نیک از منظر قانون، قادر به قضاوت درباره مناقشه پدید آمده در رابطه با ریاست تأمین اجتماعی هستید، پس چرا اگر حکم عزل را مردود می‌دانید، در پی احقاق حقوق مغفول مانده خود برنیامده و تن به سرپرستی ـ تلویحا پذیرفتن عزل ـ می‌دهید؟ برعکس این موضوع هم درست است: اگر حکم عزلتان را پذیرفته‌اید، چرا خود را از قافله عقب نکشیده و راهتان را کج نمی‌کنید؟ نکند خدای نکرده اراده‌ای برای این کار ندارید؟

ـــ آیا بهتر نیست به جای ریاست تأمین اجتماعی، به دادگاهی بیندیشید که در پیش است و اتهامات جدی وارده به شما درباره، خواهد توانست چنان سرنوشتی برایتان رقم بزند که دستتان از هر مقام دیگری کوتاه شود؟

ـــ آیا بهتر نیست به جای دست‌اندازی به سمتی که برایتان مصونیت نخواهد آورد، دفاعیه‌تان را آماده کنید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط عباس کمالخانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3369
بازدید کل : 89230
تعداد مطالب : 672
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1